top of page
  • תמונת הסופר/תרעות פרנקל

שולחן חג וקובץ להורדה במתנה


אני כל כך גאה בעצמי!

כל חג אני מוצאת את עצמי יושבת הרבה זמן מראש ומחלקת לעצמי משימות- את מי להזמין, מה להכין, איך אני רוצה לסדר את השולחן..

וכמעט תמיד בסוף אני לא מספיקה להגיע להכל ויותר חשוב שיהיה אוכל מאשר שהשולחן יהיה ערוך יפה אז בסוף כמעט תמיד אני מוצאת את עצמי בערב חג קצת מתבאסת ששוב תכננתי ורציתי וחלמתי ולא הספקתי.

והשנה לכבוד שבועות החלטתי שלא עוד. הפעם אני אגיע מוכנה.

אולי זה קשור לספירת העומר- מיד אחרי פסח מתחילים לספור 49 ימים (7 שבועות) עד שבועות. כל יום מוסיפים ליומן עוד איקס ומתקרבים אל הרגע הזה שבו אמורים לקבל תורה. הספירה הזו משאירה את החג במחשבות כל הזמן (ואולי זו בעצם המטרה שלה).

בכל מקרה, השנה הספקתי ויצא מהמם. רציתי לייצר תחושה של חגיגיות ואלגנטיות ויחד עם זה לשמור על חיבור לטבע. נראה לי שדי הצלחתי...מה דעתכם.ן?

איך עשיתי את זה?

1. מפה לבנה על השולחן (בכל זאת שבועות..)

2. פלייסמט קש מקסים מאיקאה

3. כמה ענפים של לוונדר

4. צלחות לבנות עם פס זהב מגולף&CO

5. מפיות בד (גזרתי ריבועים משאריות בד שמצאתי בבית), אפשר כמובן להחליף במפיות נייר יפות

6. חוט שמשון

7. תג 'חג שבועות שמח' שהכנתי בעצמי (מוזמנים להדפיס לכם גם מפה!)

8. (וזה היה החלק המסובך.. כמובן שאפשר לוותר ועדיין לקבל תוצאה מרשימה)- פרחי נייר שהכנתי לפי גזרה של LIA GRIFFITH שאם אתם עוד לא מכירים אותה אז זה הזמן. היא יוצרת מוכשרת להפליא.

אחרי שליקטתי את כל האביזרים היה צריך רק לסדר:

לחורר את התג ולהשחיל דרכו את החוט.

לקפל יפה את המפית ולהניח עליה את הענפים, לעטוף הכל בחוט ולקשור מאחור.

להניח הכל על הצלחת ואת הצלחת על הפלייסמט

ולהנות מהתוצאה..

אם גם אצלך השולחן ערוך יפה וחגיגי אשמח לראות תמונות בתגובות (ואם נעזרת בקובץ שהכנתי זה בכלל ישמח אותי עד הגג..)!

שיהיה חג שמח וטוב!


112 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page