top of page
  • תמונת הסופר/תרעות פרנקל

תודה 2017.


למרות שאת היומולדת אני חוגגת בתאריך העברי עדיין קשה להתעלם מההתרגשות שהציפה את הפיד ונחתה אצלי בתיבת המייל השבוע- מלא פוסטים של איחולי שנה טובה וסיכומי שנה.

אז ברוח הימים, גם אני מצטרפת לחגיגה.

לפני שנתיים, יושבת לה בחורה צעירה (שהיא אני) עוקבת באדיקות אחרי המון בלוגים, חולמת על היום שאהיה מספיק אמיצה כדי לעשות מעשה ולפתוח בלוג משלי, נתקלת בתמונה הזו אצל אפרת ותוהה לעצמי מתי כבר גם אני אדע לעבוד עם פוטושופ ולעשות כאלו דברים.. (ספויילר: בסוף הצלחתי. אפילו די בקלות... טה דה!)

והנה אני בתחילת 2017 (סוף 2016, אבל אם אפשר לא להיות קטנוניים בבקשה..), אוזרת אומץ ובזכות רונית כפיר, ליאור פרנקל, יונית צוק ועוד כמה אנשים טובים פותחת בלוג (וגם עסק עצמאי.)

חשבתי שהחלק הקשה מאחורי, הרי תמיד הייתי אדם של מילים ואני מצלמת לא רע, אז מה יכול להיות כל כך מסובך?!

היה מסובך, ועדיין מסובך.

הכתיבה שחשבתי שתבוא ממש בקלות לא היתה לי פשוטה.. מצאתי את עצמי משכתבת כל משפט כדי להגיע לניסוח הנכון, מסתובבת עם המון רעיונות בראש אבל נתקלת פעם אחר פעם במחסום כתיבה כשאני מתיישבת מול המחשב ורוצה להתחיל לכתוב.

אבל הנה, שנה אחרי ואני מגלה שהכתיבה היא שריר. שהיא דורשת אימון וזמן אבל בסוף זה קורה. ופתאום כשאני משוטטת בבלוג אני מגלה שהצלחתי לכתוב כמה פוסטים (אמנם לא אחד בשבוע כמו שתכננתי אבל עדיין..) ועברתי איזו דרך.

גם בעסק זו התחושה שלי. הייתי בשבוע שעבר בועידת האדריכלים של פורום העיצוב הישראלי (היה נהדר by the way...)

ונזכרתי שהייתי בדיוק באותו אירוע שנה לפני כן, אבל איזה פער עצום יש בין מי שהייתי לפני שנה לבין מי שאני היום..

אני מנוסה יותר, יודעת (הרבה הרבה) יותר, סיימתי כבר כמה וכמה פרוייקטים, פגשתי אנשים חדשים.

אני אמנם עוד בתחילת הדרך, אבל עשיתי השנה קפיצה לא קטנה.

אז תודה 2017. היית טובה אלי. מסקרן לראות לאן אתפתח בשנה הבאה...

מאחלת לעצמי השנה הרבה פרוייקטים חדשים, מפגשים משמחים, יצירה ושמחה בעשיה.

ולכם שתהיה שנה שמחה וטובה, שתביא איתה רק דברים טובים!

מה היה לכם טוב השנה ומה פחות? ומה האיחולים לימים שיבואו?

116 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page